Over La Donnée

Petanquevereniging La Donnée (jeu de boules) bestaat inmiddels al weer bijna vijfentwintig jaar. La Donnée telt ongeveer 65 leden, en is actief lid van de Nederlandse Jeu de Boulesbond (NJBB). De NJBB is erkend door NOC*NSF en aangesloten bij de Féderation Internationale de Pétanque et Jeu Provençal (FIPJP).

La Donnée speelt competitie in de hoofdklasse en enkele lagere klassen. Diverse verenigingen, uit heel Brabant, komen bij ons spelen. Wij organiseren bovendien ieder jaar ten minste vijf open toernooien, waar spelers uit de wijde omtrek van Tilburg graag geziene gasten zijn.

La Donnée heeft sinds kort een gloednieuw clubhuis op sportpark De Kluit aan de Gershwinstraat in Tilburg-Noord. Wij zijn bijzonder trots op ons nieuwe terrein, met maar liefst 24 banen die allemaal voldoen aan de internationale normen.

Wij zijn het hele jaar vier dagen per week geopend: op de maandag- en woensdagavonden, en iedere zaterdag- en zondagmiddag.

Wat kan La Donnée voor u betekenen?

Als hoofdsponsor bieden wij u:

1. Uw bedrijfsnaam met origineel logo permanent op onze sponsorborden langs de banen
  2. Bij al onze activiteiten wordt uw bedrijfsnaam op onze doorlopende lichtkrant in het clubhuis getoond
  3. Op alle affiches en uitnodigingen voor evenementen die wij verspreiden wordt uw bedrijfslogo vermeld
  4. U wordt vermeld op onze website, met naam en logo; indien mogelijk en gewenst linken wij door naar uw eigen website
  5. Wij tonen uw bedrijfsnaam op een prominente plaats in ons clubhuis
  6. U wordt tijdens toernooien met uw logo vermeld op het flatscreen in ons clubhuis, afgewisseld met de uitslagen van de wedstrijden
  7. Uw logo wordt geplaatst in de nieuwsbrief voor onze leden

Wat kunt u betekenen voor La Donnée?

U verplicht zich tot een financiële bijdrage van €125 per jaar, voor een periode van ten minste twee jaar. Bij een verbintenis van twee jaar of langer neemt La Donnée de kosten voor het vervaardigen van de reclame-uitingen voor eigen rekening. De grootte van het bord bedraagt 100 bij 50 cm. U dient uw originele logo te mailen aan ladonnee@home.nl. Bij een contract van één jaar dient u zelf uw sponsorbord aan te leveren.

La Donnée is u, als sponsor, zeer erkentelijk voor het in haar gestelde vertrouwen, en hoopt op een prettige en vruchtbare samenwerking.